Minnen i ett tjuh..

Vill ni veta en sak om mej?

Varför bloggar jag?
Helt seriöst är det mest pga att det är kul. Och liksom jag kan visa andra mina bilder.Inte alltid världens finaste bilder men ja.. jag försöker ju ta mina favoriter haha xD

För typ en månad sedan..Så var min bror på datorn och tog bort ALLA mina bilder,Över 1000 bilder försvann bara på ett Ja'klick. Vart så jävla ledsen då.. Satt å grät..Massviss av minnen bara tjuh försvann..Men dåå kom jag ju ihåg..
BDB bloggen å Facebook.. Sparade alla bilder jag har på bloggen,alla på bdb,å alla på face..Men det var knappt hälften..Jag hade massviss av fina bilder från bosnien 09 men la aldrig upp dom ngnstans..Hatar mej själv för det typ haha..

Så det e bra att ha en blogg..Om man vill "säkra" sina bilder ha en blogg..Men lås den..Det e ju smart!

Kommentarer
Postat av: Polly

Gud, jag skulle aldrig förlåt någon om denne raderade mina minne på det sättet! Jag och min älskling höll på att förlora våra bilder från vår första semester när datorn dog och jag vart så himla ledsen! Som tur är lyckades han rädda de flesta och resten fanns på FB ;)

2010-02-23 @ 12:32:49
URL: http://www.mittperfektaliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0